İndirmeden Müzik Dinle

Müzik Dinlemenin Keyfini Burda Cıkartın..
Latest Movies :
Home » » Seda Tripkolic Aşkınla Beni Yor Dinle,Tripkolic Yeni 2012

Seda Tripkolic Aşkınla Beni Yor Dinle,Tripkolic Yeni 2012


Tripkolic,Tiripkolik Yeni 2012 dinle,Tripkolic Aşkınla Beni Yor Dinle,Nakris Şarkıları Dinle,Tripkolik Şarkıları Dinle,Tripcolik Eski Şarkılarını Dinle,Tripkolic Müzikleri Dinle,Tripkolic Full Dinle,Tripkolic rap Dinle,Eski Damar Şarkıları Dinle,arabesk rap Dinle,Tripkolic Klipleri izle

Seda Tripkolic Aşkınla Beni Yor Dinle,Tripkolic Yeni 2012
Son bulsun gözyaşlarımız, son
Mutlu günlere aşkınla beni yor
Ama son bulsun gözyaşlarımız, son
Mutlu günlere aşkınla beni yor


Sen benim ol
Yarım ol, acım ol
Söz dinlemez löe2f anlamaz yanım ol
Bana mapusum, bana zindan ol
Yeter ki gözlerimin menzilin de ol!

Herşeyin olurum sevdiğim benim
Gözlerine ellerine yetimim
Saçının her teline yoksulum sevgilim

Herşeyim ol
Bi uzak, yakın ol
İliklerime gel ömrünü ilikle
Sol yanım ol, adım ol, benim olSeda Tripkolic Aşkınla Beni Yor Dinle,Tripkolic Yeni 2012
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. indirmeden Müzik Dinle - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger

1-)Bu Site Youtube Mantığı ile Çalışmaktadır. 2-)Kesinlikle Müzik Barındırılmamaktadır.Youtube,Dailymotion v.b Sitelerden "Embed" Kodları Sayesinde Şarkılar Dinletilmektedir. 3-)Bu Sitede Komple Bir Albüm Dinlenemez. 4-)Bu Sitede Son Çıkan Albümler Dinlenemez. 5-)Bu Sitedeki Parçaların Ses Kaliteleri, Orjinallerine Göre 3 Kat Düşüktür. 6-)Bu Sitedeki Parçalar indirilemez.
online kişi Bloggers - Meet Millions of Bloggers