İndirmeden Müzik Dinle

Müzik Dinlemenin Keyfini Burda Cıkartın..
Latest Movies :
Home » » Eylem Aktaş İkrar Dinle,Öyle Bir Geçer Zamanki Bitiş Şarkısı

Eylem Aktaş İkrar Dinle,Öyle Bir Geçer Zamanki Bitiş Şarkısı

Eylem Aktaş,Eylem Aktaş Yeni Şarkılarını Dinle,Eylem Aktaş İkrar Dinle,Eylem Aktaş İkrar klibini izle,Eylem Aktaş Full Dinle,Eylem Aktaş Müzikleri Dinle,Eylem Aktaş yeni Şarkılarını Dinle,Eylem Aktaş bütün şarkılarını dinle,Öyle Bir Geçer Zamanki Bitiş Şarkısı Gün yorgun ah, ille suskun
İkimiz de mahçup, mahzun
Kül rengi ah yaşarken hüzün
Ben zamanı ah öldürdüm

Çaresizdim, geçiyordu
Seni benden alıyordu
Bıraksam ah gidiyordu
Korkudan vurdum öldürdüm

Gözlerinde asılı yaftam
Gül dudağın oldu mührüm
Vacip oldu ah o an bu katil
İkrarımdır, öldürdüm
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. indirmeden Müzik Dinle - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger

1-)Bu Site Youtube Mantığı ile Çalışmaktadır. 2-)Kesinlikle Müzik Barındırılmamaktadır.Youtube,Dailymotion v.b Sitelerden "Embed" Kodları Sayesinde Şarkılar Dinletilmektedir. 3-)Bu Sitede Komple Bir Albüm Dinlenemez. 4-)Bu Sitede Son Çıkan Albümler Dinlenemez. 5-)Bu Sitedeki Parçaların Ses Kaliteleri, Orjinallerine Göre 3 Kat Düşüktür. 6-)Bu Sitedeki Parçalar indirilemez.
online kişi Bloggers - Meet Millions of Bloggers