İndirmeden Müzik Dinle

Müzik Dinlemenin Keyfini Burda Cıkartın..
Latest Movies :
Home » » Muhsin Yazıcıoğlu Üşüyorum Dinle,Muhsin Yazıcıoğlu Üşüyorum Şiiri

Muhsin Yazıcıoğlu Üşüyorum Dinle,Muhsin Yazıcıoğlu Üşüyorum Şiiri



Muhsin Yazıcıoğlu Üşüyorum Şiiri Dinle,muhsin yazıcıoğlu üşüyorum şiiri dinle,muhsin yazıcıoğlu üşüyorum, muhsin yazıcıoğlu üşüyorum dinle, muhsin yazıcıoğlu üşüyorum izle, muhsin yazıcıoğlu şarkısını dinle,

Muhsin Yazıcıoğlu Üşüyorum Dinle,Muhsin Yazıcıoğlu Üşüyorum Şiiri
Bir coşku var içimde bugün kıpır kıpır
Uzak çok uzak bir yerleri özlüyorum
Gözlerim parke parke taş duvarlarda

Açılıyor hayal pencerelerim
Hafif bir rüzgar gibi, süzülüyorum
Kekik kokulu koyaklardan aşarak
Güvercinler ülkesinde dolaşıyor
Bir çeşme başı arıyorum

Yarpuzlar arasında kendimi bırakıp
Mis gibi nane kokuları arasında
Ruhumu dinlemek istiyorum
Zikre dalmış her şey

Güne gülümserken papatyalar
Dualar gibi yükselir ümitlerim
Güneşle kol kola kırlarda koşarak
Siz peygamber çiçekleri toplarken
Ben çeşme başında uzanmak istiyorum

Huzur dolu içimde
Ben sonsuzluğu düşünüyorum
Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum
Durun kapanmayın pencerelerim
Güneşimi kapatmayın
Beton çok soğuk, üşüyorum..Muhsin Yazıcıoğlu Üşüyorum Dinle,Muhsin Yazıcıoğlu Üşüyorum Şiiri
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. indirmeden Müzik Dinle - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger

1-)Bu Site Youtube Mantığı ile Çalışmaktadır. 2-)Kesinlikle Müzik Barındırılmamaktadır.Youtube,Dailymotion v.b Sitelerden "Embed" Kodları Sayesinde Şarkılar Dinletilmektedir. 3-)Bu Sitede Komple Bir Albüm Dinlenemez. 4-)Bu Sitede Son Çıkan Albümler Dinlenemez. 5-)Bu Sitedeki Parçaların Ses Kaliteleri, Orjinallerine Göre 3 Kat Düşüktür. 6-)Bu Sitedeki Parçalar indirilemez.
online kişi Bloggers - Meet Millions of Bloggers